دیجیتال لند

دنیای دیجیتالی را با ما ببینید

دیجیتال لند

دنیای دیجیتالی را با ما ببینید

گلکسی C10 دارای دوربین دوگانه است

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ق.ظ


یکی از اینسایدرها در توییتر خود اعلام کرده که گلکسی C10 با شماره مدل SM-C9150 شناخته می‌شود و از دوربین دوگانه بهره می‌برد. در حالی که برخی از تامین کنندگان قطعات مشغول تجاری سازی سیستم دوربین دوگانه هستند، اما سامسونگ هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

 

به گزارش دیجیتال لند، قبل از معرفی گلکسی S8، شایعات زیادی مبنی بر استفاده از دوربین دوگانه در این محصول شنیده می‌شد اما سامسونگ ترجیح داد از همان روش قبلی استفاده کرده و تنها یک لنز در ماژول دوربین اصلی گلکسی S8 تعبیه کند. اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که این رویه به زودی تغییر خواهد کرد. اوایل ماه جاری خبر هایی منتشر شد که نشان می داد گوشی گلکسی Note 8 سامسونگ، اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه این شرکت نخواهد بود. این خبر ها حاکی از آن بود که سامسونگ قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید از سری C روانه بازار کند که از دو دوربین پشتی که به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته بهره می برد. سر انجام امروز نام این دستگاه در دو توییت متفاوت فاش شد.


اما دوربین دوگانه تنها قابلیت متمایز Galaxy C10 نیست. گفته می شود که این گوشی هوشمند مثل گلکسی S8 و گلکسی S8+ سامسونگ به دکمه “بیکسبی” مجهز است. منبعی که این اطلاعات را فاش کرده، چند روز قبل نیز یک تصویر نقاشی شده از بخش پشتی گلکسی C10 را در توییتر قرار داد. در این تصویر اثری از حسگر اثر انگشت در بخش پشتی گوشی نیست. بنابر این، باید انتظار داشته باشیم که این حسگر مثل سایر گوشی های سامسونگ در دکمه هوم جایگذاری شده و یا با صفحه نمایش ادغام شود. از آنجایی که فناوری مورد نیاز برای گنجاندن حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش دردسر ساز است، به نظر می رسد که فعلا دکمه هوم بهترین مکان برای قرار دادن آن باشد.

اطلاعات بیشتری از گلکسی C10 در دست نیست اما می‌توانیم از شماره مدل ارائه شده توسط یکی از اینسایدرها دریابیم که این محصول جایگزین C9 Pro خواهد شد. C9 Pro در ماه نوامبر معرفی شد و نخستین محصول سامسونگ با برند گلکسی بود که با 6 گیگابایت حافظه رم به فروش می‌رسید. از آن جا که غول تکنولوژی کره‌ای یک ماه پیش پرچم‌داران جدید خود یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس را معرفی نموده و علاقه خود را برای معرفی گلکسی نوت 8 در نیمه دوم سال 2017 نشان داده است، معرفی یک محصول میان رده قدرتمند برای کشورهای غربی امری منطقی است. چراکه در غرب، مشتری‌های معمولی خرید یک محصول میان رده با کیفیت پرچم‌داران مانند گلکسی C9 Pro را به جای پرداخت هزینه گزاف برای یک پرچم‌دار ترجیح می‌دهند.

منبع : androidheadlines

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۹
masouq

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی