دیجیتال لند

دنیای دیجیتالی را با ما ببینید

دیجیتال لند

دنیای دیجیتالی را با ما ببینید

مدت هاست شایعاتی مبنی بر عرضه گونه قدرتمندتری از خانواده پردازنده های «Core» اینتل به گوش می رسد. این سری از محصولات که شامل مدل های i5، i3، و i7 می شوند، احتمالاً به زودی پذیرای عضو جدیدی به نام i9 در کنار خود خواهند بود. اخیراً تصویری در اینترنت منتشر شده که شایعات قبلی را تقویت می کند و با توجه به آن، احتمالاً باید منتظر ساخت محصول جدیدی بر اساس معماری LGA-2066 توسط بزرگترین تولیدکننده پردازنده در جهان باشیم.

بر اساس شنیده ها، نسل بعدی پردازنده های قدرتمند و پرطرفدار اینتل با اسم رمز «Basin Falls»، در هر دو مدل Kaby Lake-X و Sky Lake-X تولید خواهند شد، که سری «کیبی لیک» شامل نسخه های ضعیف تر در طیف محصولات خواهد بود. اگر اطلاعات موجود در تصویر را بپذیریم، فهرست پردازنده های بعدی اینتل اینچنین است: با دیدن این لیست می توان حدس زد که احتمالاً قدرتمندترین عضو خانواده، مدل i9-7920X است که فرکانس پردازشی آن هنوز معلوم نبوده و دیرتر از همه معرفی خواهد شد. هنوز اطلاعی از نحوه قیمت گذاری محصولات جدید اینتل در دست نیست اما از آنجایی که این پردازنده ها ماه آینده رسماً معرفی خواهند شد، می توانیم خیلی زود منتظر انتشار سایر جزئیات مربوطه باشیم.

دیجیتال لند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۵
masouq

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی