دیجیتال لند

دنیای دیجیتالی را با ما ببینید

دیجیتال لند

دنیای دیجیتالی را با ما ببینید

«جیمی آیوین» (Jimmy Iovine) به عنوان یکی از مقامات اپل در حوزه موسیقی و از برجسته ترین افراد در زمینه صنعت ضبط موسیقی معتقد است که اگر سرویس Apple Music به مانند Spotify دارای نسخه رایگان بود تا امروز حدود 400 میلیون نفر کاربر داشت. از نخستین روزهای ورود صنعت موسیقی به اینترنت همیشه اشتراک گذاری محتوای رایگان به عنوان عاملی برای جذب مشتری بیشتر مطرح بوده است. آیوین معتقد است که ارائه موسیقی رایگان راهکاری واقعاً موثر به حساب می آید، چرا که بسیاری از کاربران هرگز راضی نخواهند شد که برای شنیدن آهنگ مورد علاقه خود مبلغی را پرداخت نمایند، اما این دلیل نمی شود که اپل موزیک یا بیتس موزیک نیز پای در مسیر اسپاتیفای بگذارند.

دیجیتال لند

این مدیر اپل معتقد است که به جای جذب مشتری زیاد از طریق محتواهای رایگان، باید تجربه ای ویژه را برای آنها فراهم کرد. تجربه ای که ترغیب شوند بابت آن پول پرداخت کنند. از جمله این اقدامات ارائه اختصاصی و دست اول آلبوم های موسیقی برخی از هنرمندان است که مزیتی ویژه به اعضای این سرویس می بخشد. جیمی آیوین باور دارد که Apple Music در حال حاضر پرچمدار فرهنگ عامه در جامعه است، چرا که سلیقه و ذائقه کاربران خود را بهتر از هر کس دیگری می شناسد و می تواند حس خاص بودن را در آنها ایجاد نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
masouq

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی