دیجیتال لند

دنیای دیجیتالی را با ما ببینید

دیجیتال لند

دنیای دیجیتالی را با ما ببینید

با توجه به بررسی‌های شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics ایالات متحده، اختلاف قیمت گوشی های اپل و سامسونگ بیشتر از قبل شده و به رکوردی جدید دست یافته است.

پس از ارزیابی‌های تیم تحقیقاتی این شرکت، مشخص شد میانگین اختلاف قیمت گوشی های اپل و سامسونگ در سه‌ماه پایانی سال 2016 در ایالات متحده از مرز 400 دلار فراتر رفته و به 465 دلار رسیده است که رکوردی جدید در نوع خود محسوب می‌شود. بر این اساس، میانگین قیمت محصولات اپل در این دوره زمانی 692 دلار بوده در حالی که این مقدار برای اسمارت فون های سامسونگ 227 دلار برآورد شده است.

البته با توجه به اینکه پرچمداران جدید سامسونگ گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) در سه‌ماهه دوم سال 2017 معرفی و عرضه شده‌اند، قیمت آنها در این تحقیق محاسبه نشده است. از سوی دیگر، پرچمداران اپل آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) با قیمت های نجومی جزو ارزیابی‌های این شرکت تحقیقاتی بوده و سامسونگ نیز ضرر و زیان ناشی از فراخوان گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) را به خوبی با تولید محصولاتی به مراتب ارزان‌تر و رده‌پایین جبران کرده است.


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی