دیجیتال لند

دنیای دیجیتالی را با ما ببینید

دیجیتال لند

دنیای دیجیتالی را با ما ببینید

گوشی پرچمدار جدید ال جی یعنی جی 6 (LG G6) به صورت رسمی وارد بازار ایران شد. ال جی جی 6 در ایران با قیمت بالا و با گارانتی اصلی مدیاپردازش به فروش می‌رسد.

گوشی هوشمند ال جی جی 6 (LG G6) در روز 8 اسفند سال گذشته و در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی شد. شرکت ال جی، پیش فروش جهانی این گوشی را از 12 اسفند آغاز کرد و عرضه رسمی آن نیز از فروردین‌ماه کلید خورد. در کشور ما نیز فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از روز 5 اردیبهشت، پیش فروش ال جیG6  را همراه با هدایای ویژه آغاز کرد و مشتریان ایرانی می‌توانستند با خرید از این سایت فروش آنلاین، پرچم‌دار جدید ال جی را با پکیج‌هایی شامل محافظ صفحه نمایش، هدست استریو بی‌سیم 1100، کارت حافظه جانبی 64 گیگابایت و کاور هوشمند دریافت کنند.

در روز 6 اردیبهشت نیز گوشی ال جی جی 6 در ایران به صورت رسمی رونمایی شد و شرکت ال جی با همکاری مدیاپردازش در یک رویداد جذاب در خانه همایش فرشته تهران، پرچم دار جدید خود را رونمایی و مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول را تشریح کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی