دیجیتال لند

دنیای دیجیتالی را با ما ببینید

دیجیتال لند

دنیای دیجیتالی را با ما ببینید

سال گذشته هیچ عنوانی از سری بازی های اساسینز کرید عرضه نشد و همین عامل شوق و اشتیاق طرفداران این فرانچایز را برای نسخه بعدی آن بیشتر کرده است. به تازگی هم شایعات بسیاری از ویژگی های قسمت بعدی این مجموع شنیده می شود که از جمله آن ها می توان به شایعه نام این قسمت اشاره کرد. گفته های ضد و نقیض در مورد نام قسمت بعدی اساسینز کرید زیاد است. اما دو نام «Empire» و «Origins» بیشتر از همه به گوش می رسد. در کنار تمامی موضوعات گفته شده، احتمال می رود که داستان قسمت بعدی در مصر روایت شود. همچنین این امکان وجود دارد که باز هم در بازی شاهد دو پروتاگونیست زن و مرد باشیم.

علاوه بر تمامی موضوعاتی که به آن ها اشاره شد، شایعات از دنیای وسیع و گسترده جهان باز بازی خبر می دهند. شایعات بر این موضوع دلالت دارند که قسمت بعدی اساسینز کرید وسعتی بیشتر از نقشه اسکایریم خواهد داشت. همچنین بر اساس تصویری که از بازی لو رفته است، احتمال می رود که کشتی رانی و نبردهای دریایی بخشی از گیم پلی اساسینز کرید بعدی را به خود اختصاص داده باشند. شایعات درباره اساسینز کرید بعدی و آینده این سری بسیار زیاد است. اما به احتمال خیلی زیاد از این عنوان در E3 2017 رونمایی خواهد شد و باید تا آن زمان برای به دست آوردن اطلاعات موثق صبر پیشه کرد.

منبع: vg247

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۳
masouq

نظرات  (۱)

خیلی عالیه خداکنه مثل black flag باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی